Thursday 1 December 2011

Bile letrik kt umah xde..kahkahkah.

Ermmmm..da lame gler r aku x tulis blog.ade la dlm seabad..hakhakhak..tbe2 pagi ni nk tulis lak..(Cehhh!! dah la blog x pemes!!)
Ari ni aku nk share ckit sal percutian aku ngn dak2 umah aku.Kali ni kteorg ke Port Dickson.Fuiyooooo...Bestttttt WoooooooOO!!!!!!!
Cite die mcm nie.... Blok umah sewa aku akan ditiadakan elektrik pada ari rabu..pastu dan2 je ari rabu ni ade satu kelas plak an.Khamis nye xde klas lgsung.So ats cadangan mmber2 umah, kteorg gi la jejalan utk elak kn kepanasan.Almaklumlah dok Shah alam, lau xde lektrik da mcm dok dlm ketuhar..hakhakhak.Cadang bertolak lps kls CSC kol 11 a.m.Paham2 jela janji melayu..matahari nk naek smula baru nk gerak..haih!!! dah tu je aku nk share...lps ni tgk la gambar2..


     ni la housemate aku yg memeningkan..hakhak.LOL~





wokay! ni la percutian yg x brape nk cuti..


starting
on moving



amik ko!!  
masing2 mula timbul..hikhik
hoyeahhhh!!!
sampai2 je trus bkak baju (salin baju la...jgn pk bukan2), pastu maen bola sampai kejang urat, pastu mkn smpai kembung,pastu mandi sambil telan air laut sebaldi,pastu bergusti dlm air pastu bla...bla...bla...*mls da nk tulis*..hikhikhik ~ SEKIAN MELAPORKAN BERITA.WASSALAM~

No comments:

Post a Comment